Look & Feel

Koncepció

Hogy lesz a petéből báb & pillangó.

Azt mondják, az ember agya az elalvás előtti pillanatokban kitisztul, & sokszor ilyenkor pattannak ki belőle a legjobb ötletek. Sokan hozzáteszik, hogy ilyenkor érdemes leírni őket, mert akár a szó, elszállnak. Szerintünk az igazán jó ötletek megmaradnak. Éppen ezért igazán jók. Ezeket az ötleteket mi rendszerint továbbálmodjuk, reggel pedig megosztjuk egymással, miután pedig mindenki hozzáteszi a saját véleményét, meglátjuk, hogy tényleg jók-e azok az ötletek.

Pontosan így gondolkodunk azon is hogy a te céljaidat milyen ötletekkel valósítsuk meg. Elég, ha van egy jó koncepciód, és mi megmondjuk, hogyan kereshetsz belőle pénzt. Mert mindig van új ötletünk, mert mindig újakkal ébredünk.

Design

Szép, hogy ha szép, de jobb, ha jó.

Egy átlagos felhasználó kb. 3 másodperc alatt néz meg egy weboldalt. Ez idő alatt kell nekünk meggyőzni, hogy az adott oldal a számára érdekes lehet, ennek pedig nagyon fontos eleme az, hogy az adott oldal hogy néz ki.

Félreértés ne essék, a jó design elengedhetetlen része a megjelenésnek. Ez az online világában különösen igaz, ahol a trendek jönnek-mennek & a szépség különösen múlandó. & hogy milyen a jó design? Azt biztosan tudjuk, milyen egy jó designer. Olyan valaki, akinek megvan a saját stílusa, mégis ezerféleképpen képes újat és minőséget alkotni. Pont olyat, ami neked tetszik, és ami a meglévő ügyfeleidnek is tetszeni fog & a leendő ügyfeleidnek is megtetszik majd abban a bizonyos 3 másodpercben. & utána majd sokkal tovább.

Fejlesztés

Fejlesztés

Egy Rubik-kocka kirakásának összesen 4325 2003 2744 8985 6000 módja van. Kb. ugyanennyi jó megoldás létezik a saját terméked népszerűsítésére. A mi feladatunk pedig, hogy megtaláljuk ezek közül az általunk vélt legjobbat, ennek alapján pedig felépítsük & megalkossuk a lehető legszebb & leghatékonyabb online felületeket & persze mindezt tökéletesen működőképessé tegyük.

Röviden ennyi a fejlesztés. Még rövidebben pedig: az ötlet életre keltése a lehető legjobb funkciókkal & tartalommal. Kötöttségek nélkül, de nagyon pontosan.

eCommerce

Te megmondod mit, mi megmondjuk hogyan.

Az egyik, ha nem a legjobb jövedelmi forrás a passzív jövedelem. Az például szerintünk elég jól hangzik, hogyha valaki egy csomó terméket rendel meg tőled az éjjel-nappal nyitva tartó webáruházadból, neked pedig csupán az a feladatod, hogy postára add őket, a fennmaradó árrést pedig zsebrevágod.

Biztosak vagyunk benne, hogy az is tetszene (nekünk legalábbis mindenképpen), ha pusztán a honlapodon hirdető emberek pénze egy állandó, biztos havi jövedelemforrás lenne a számodra.

Ez csupán két egyszerű példa, amivel nem azt szerettük volna példázni, hogy csak várni kell a sült galambot repülni a szánkba. Hanem jelentős energiabefektetéssel, de nagyon hatékony eredményeket lehet ezen a területen is elérni. Rengeteg ötletünk van. Próbálj ki minket!

Online marketing

Ágyúval verébre?

A fizikában fontos fogalom a hatásfok. (Talán még a gyorsaságnál is fontosabb.) Mert ilyenkor derül ki, hogy az elején megálmodott ötlet hogyan úszik, ha bedobjuk a mélyvízbe. Vagyis milyen konkrét számok, visszajelzések, konverziók jellemzik a rá épített kampányt.

A mi feladatunk jó ötletek mellé jó megjelenési formát választani, vagyis megtalálni azt, hogy mihez mi illik, vagy ha éppen az a célravezető, mihez mi nem illik. Mert az online marketingben mindent szabad, ami a céljainkat szolgálja, a járt utat pedig el lehet, sőt el kell hagyni, ha az ember innovatív, sikeres, hosszú távon pedig tankönyvpélda szeretne lenni.

Tapasztalataink forrása